Kurzy a certifikace Autorizované zkoušky
Vše
Operátor Call Centra
Na vyžádání CZK
Cena (bez DPH)
Days1
Co to je zkouška z profesní kvalifikace?
- Zkouška z profesní kvalifikace je ověření znalostí a dovedností lidí, zda dané činnosti v rámci povolání ovládají a jsou způsobilí jej vykonávat.
Pro koho je zkouška určená?
- Zkouška je vhodná pro ty, kdo mají znalosti a zkušenosti získané praxí v oboru nebo studiem a chtějí získat dokument pro doložení své kvalifikace u zaměstnavatele.
Z čeho se zkouška skláda?
- Telefonické poskytování informací o výrobcích a službách společnosti, včetně poskytování okamžité podpory zákazníkům při řešení problémů se zakoupeným zbožím či službami
- Nabídka a prodej produktů po telefonu
- Vedení písemné a elektronické komunikace v kontaktním centru
- Vyřízení reklamace zákazníka po telefonu
- Obsluha komunikační techniky v kontaktním centru
- Zpracování dat a vyhledávání informací v kontaktním centru
Doba zkoušky
- Celková doba trvání vlastní zkoušky jednoho uchazeče (bez času na přípravu a přestávky) je 3 až 4 hodiny (hodinou se rozumí 60 minut).
Závěrečné osvědčení
- Na základě zkoušky je vystaven zkoušenému certifikát s celostátní platností, který má podobnou platnost jako výuční list.
Pro více informací nás kontaktujte na emailu info@scomp.cz nebo telefonicky 227 031 495.