Kurzy a certifikace Soft Skills

Vše

Jak na akvizice nových zákazníků

10.000 CZK

Cena (bez DPH)

Days2

Cíl semináře
Po absolvování kurzu zvládnou obchodníci přípravu na telefonní akvizici či akviziční jednání u klienta a budou vybaveni nástroji pro to, aby provedli dokonalou analýzu potenciálního klienta. Trénink klade maximální důraz na praktické procvičování reálných situací a součástí tréninku je i audio/videorozbor konkrétních akvizicí se zpětnou vazbou.

 

Délka semináře
2 dny (16 výukových hodin)

 

Hlavní témata

  • Kdo jsou naši potenciální zákazníci – kde a jak je hledat a oslovovat
  • Efektivní postupy v akviziční činnosti obchodníka – příprava a realizace akvizice
  • Psychologie akvizičního jednání – jak pracovat s nezájmem, nedůvěrou, neochotou při prvotním oslovení
  • Principy neurosellingu – jak odhalit a včas eliminovat možné strachy a obavy potenciálního klienta
  • Akviziční telefonát potenciálnímu klientovi – na co se připravit před voláním, co eliminovat
  • Jak vést maximálně efektivně akviziční schůzku – aktivní moderace schůzky, pravidla profesionální analýzy potenciálního klienta

Poptejte kurz u nás

Kurzy
Submit
* Povinné pole
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Další informace